Helmi-palvelumme uudistui

Uskollinen Helmi-asiointipalvelumme koki muutoksia helmikuun ensimmäinen päivä, kun palvelusta tähän asti huolehtinut taustajärjestelmä vaihtui uudempaan.

Uudessa Helmissä on kiinnitetty entistä enemmän huomiota tietoturvallisuuteen. Ensi kertaa saapuessasi uudistettuun palveluun sinun tulee rekisteröityä palveluun uutena käyttäjänä.

 

Väliaikainen puute uuden Helmin ominaisuuksissa

Uudessa Helmi-palvelussa ei vielä toistaiseksi ole käytettävissä vakiokorvausten tarkistaminen. Palvelun kehityksessä kohdattiin haasteita eri järjestelmien välisen juttelemisen kanssa, ja tätä ominaisuutta ei saatu käyttöönotossa mukaan. Ominaisuus pyritään saamaan käyttöön mahdollisimman pian.  Pahoittelemme viivästystä.

 

Uuteen palveluun tulee rekisteröityä uudelleen käyttäen vahvaa tunnistautumista, eli pankkitunnuksiasi tai mobiilivarmennetta

Uudessa Helmessä on kiinnitetty entistä enemmän huomiota tietoturvallisuuteen. Ensi kertaa saapuessasi uudistettuun palveluun sinun tulee valita Rekisteröidy palveluun ja tunnistautua käyttämällä pankkitunnuksiasi. Sinun tulee rekisteröitymisen yhteydessä valita uusi salasana. Myöhemmin kirjautuminen tapahtuu antamaasi sähköpostiosoitetta ja salasanaa käyttäen. Asiakkuuteesi liittyvät tiedot ovat meillä valmiiksi tallessa, mutta varmistathan tiedot oikeiksi tullessasi ensi kertaa palveluun. Tarkemmat ohjeet rekisteröitymiseen tästä.

Uudistunut Helmi-asiointipalvelu

Siirry Helmi-palveluun

Ohjeet rekisteröitymiseksi Helmiin

Siirry rekisteröitymisen ohjeisiin

Helmin ulkoasu ja osoite vaihtuivat – vanha Helmi poistui 30.4.2021.

Uudistumisen yhteydessä Helmi sai uuden logon eli tunnuksen ja lisäksi palvelun ulkoasu muuttui. Myös Helmiin kirjautumisen osoite muuttui. Tarkemmat ohjeet rekisteröitymiseen tästä. Muistathan päivittää mahdolliset kirjanmerkit osoittamaan uuteen palveluun.

Muutokset koskevat myös laskuja

Verkkopalvelulaskut, joiden laskutuspäivä on 1.2.2021 jälkeen, tulevat näkyviin uudessa Helmi-palvelussa. Samalla laskujen ulkoasu muuttuu Helmin uuden ilmeen mukaiseksi.

 

Uudistunut Helmi palvelee myös lämpöasiakkaita

Helmi-palvelusta löytävät tarvitsemansa Lempeä Lämmön ja Järvi-Suomen Energian sähkönjakeluverkon asiakkaat. Sähkönmyyntiin liittyvien asioiden hoidossa sinua palvelee oma sähkönmyyjäsi.

Onko sinulla kysyttävää Helmi-palvelun uudistuksesta? Ota yhteyttä Järvi-Suomen Energian asiakaspalveluun: arkisin klo 8-18 puh. 0800 90444 tai yhteydenottolomakkeella.

Kaipaatko neuvoa rekisteröitymiseen? Kurkkaa ohje.

Ensi kertaa saapuessasi uudistettuun palveluun sinun tulee rekisteröityä palveluun uutena käyttäjänä. Ohjeesta saat apua rekisteröitymiseen askel kerrallaan.

Siirry ohjeeseen