Asiakaspalvelu ja tekninen asiakaspalvelu suljettu to 14.1.

Asiakaspalvelussamme ja palvelulomakkeiden käsittelyssä voi esiintyä viivettä tammikuun aikana johtuen asiakaspalveluun liittyvän järjestelmän vaihdoksesta. Uuden järjestelmän käyttöä koulutetaan asiakaspalvelijoille tammikuun puolivälissä, jonka vuoksi Teknisen asiakaspalvelun puhelinpalvelu on suljettu koko päivän 11.1. ja 14.1. sekä Asiakaspalvelu on suljettu 14.1.

Muutoksella voi olla vaikutuksia seuraaviin palveluihin:

  • Järjestelmän käyttöönoton aikana ja jälkeen voi ilmetä viivettä palveluiden toteutuksessa sekä puhelinpalvelu voi olla ajoittain ruuhkainen.
  • Vakiokorvaukset Liisa-myrskystä lasketaan ja laitetaan maksuun järjestelmävaihdoksen jälkeen. Vakiokorvausten oikaisut näkyvät laskuissa muutoksen jälkeen.
  • Uusien sähköliittymien liittymissopimuksiin liittyvissä asioissa voi olla viiveitä.
  • Liittymän omistajavaihdoksen käsittelyssä voi olla viiveitä.

Pahoittelemme aiheutuvaa viivettä ja toivomme asiakkailtamme malttia asioinnissa.