Häiriötiedotepalvelu kytkettiin tänään käyttöön useille asiakkaillemme

Liitimme tänään häiriötiedotepalvelun käyttöön niille asiakkaillemme, joilla sitä ei ennestään ollut. Tarkoituksena on, että viestintämme mahdollisissa häiriötilanteissa saavuttaisi mahdollisimman monet. Häiriötiedotetilaustasi voit muuttaa Helmi-palvelussamme tai asiakaspalvelumme avustuksella.

Tänään noin klo 15 aikaan moni asiakkaamme sai tekstiviestin tai sähköpostin häiriötiedotepalvelun käyttöönottamisesta. Viesti on merkki siitä, että liitimme automaattisesti häiriötiedotepalvelun käyttöön niille asiakkaillemme, joilla ei sitä ennestään ollut. Tavoitteena on, että sähköverkon häiriötilanteissa viestintämme tavoittaisi mahdollisimman monet.

Miten palvelu toimii?

Ollessasi häiriötiedotepalvelun tilaaja, saat tiedon häiriöistä, esim. myrskyistä johtuvista sähkökatkoista sekä tulevista verkostotöiden aiheuttamista työkeskeytyksistä sähköisesti. Palvelun kautta pystymme viestimään myös muista sähköverkon häiriötilanteista. Häiriötiedotepalvelu on täysin maksuton.

Voit muuttaa häiriötiedotetilausta Helmi-asiointipalvelussamme

Poimimme häiriötiedotepalveluun liitetyt sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot asiakastietojärjestelmästämme, joten on mahdollista, että viesteille löytyy sopivampi vastaanottaja. Häiriötiedotepalvelun tilausta pystyy muuttamaan omatoimisesti Helmi-asiointipalvelussamme.  Helmissä voit määrittää viestien vastaanottajat kohdassa Vikapalvelu. Jokaiseen käyttöpaikkaan voidaan liittää 5 puhelinnumeroa ja 5 sähköpostiosoitetta viestien saajaksi. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme palvelun käyttöönottamiseksi ja yhteystietojen päivittämiseksi puh. 0800 90444. Asiakaspalvelumme palvelee seuraavan kerran tiistaina 27.12. klo 8-18.

Lisätietoa häiriötiedotepalvelusta ja sen käytöstä löydät oheisen napin takaa.

Lue lisää häiriötiedotteista