Sähköiset palvelut toimivat, vaikka kirjeposti ei kulje

Kirjepostin kulun epävarmuus on huomioitu Järvi-Suomen Energialla, jotta tilanne ei aiheuttaisi sinulle haittaa. Olemmekin ottaneet käyttöön erityisiä toimintatapoja tiedonkulun varmistamiseksi. Lue uutisesta, millaisia sähköisiä palveluja on tarjolla.

Julkaistu: 13.11.2019 13.24

Kaikki sähköiset palvelumme ovat käytössäsi 24 h vuoden kaikkina päivinä.

Jos et ole jo liittynyt sähkökatkoista tiedottavaan häiriötiedotepalveluun, ota palvelu käyttöön.

Tutustu häiriökarttaan ja sen toimintoihin. Kartalta näet sekä tämän hetken tilanteen sähkönjakelussa että tulevat eli suunnitellut työkeskeytykset.

E-laskutukseen liittymällä saat sujuvuutta arkeesi, eikä kirjepostin kulkemisen haasteet aiheuta sinulle ylimääräistä päänvaivaa tai selvittelyä.

Helmi-palvelussa pääset katsomaan sähkön mittaustietoja. Helmistä löytyy myös laskuarkisto, josta näet kaikki sekä erääntyvät että maksetut laskusi.

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin p. 0800 90444 klo 8-18 välisenä aikana.

Vikapalvelu vastaa p. 0800 90440 vuorokauden ympäri kaikkina viikonpäivinä.