Häiriötiedotepalvelu

Häiriötiedotepalvelu pitää sinut ajan tasalla äkillisistä sähköhäiriöistä ja suunnitelluista huoltotöistä johtuvista sähkökatkoksista. Voit tilata ilmoitukset suoraan puhelimeesi tai sähköpostiisi. Palvelu on maksuton.

Miten palvelu toimii?

Saat tiedon häiriöistä johtuvista sähkökatkoista ja tulevista verkostotöiden aiheuttamista työkeskeytyksistä sähköisesti. Kun otat häiriötiedotepalvelun käyttöösi, emme enää lähetä paperisia työkeskeytysilmoituksia. Sähköinen työkeskeytysilmoitus tavoittaa sinut nopeammin ja auttaa varautumaan tulevaan katkoon.

Voit tilata tiedotteet käyttöpaikka- eli osoitekohtaisesti Järvi-Suomen Energian jakelualueella sijaitseviin kohteisiin. Jos sinulla on useita sähkön käyttöpaikkoja, voit tehdä kullekin osoitteelle oman häiriötiedotetilauksen. Palvelu on maksuton. Häiriötiedotteet tilataan Helmi-asiointipalvelustamme.

Tiedotteet toimitetaan puhelimeesi tai sähköpostiisi. Voit myös valita molemmat toimituskanavat.

Jos sähkökatko jatkuu siitä huolimatta, että saat ilmoituksen sähköjen palautumisesta, ota yhteyttä vikapalveluumme.

Kuinka tilaan häiriötiedotteet Helmi-asiointipalvelussa?

Häiriötiedotteen tilaaminen onnistuu Helmi-asiointipalvelussamme. Tiedotteiden tilaaminen tapahtuu Vikapalvelu-painikkeen takana olevalta sivulta.

Seuraavaksi lisää ne numerot ja sähköpostiosoitteet, joihin tahdot häiriötiedotteet vastaanottaa. Vaihda vasemmalta ylhäältä painike päällä asentoon. Lopuksi valitse vasemmalta alhaalta päivitä asetukset. Olet nyt ottanut häriötiedotepalvelun onnistuneesti käyttöön. Huomaa myös, että tiedopalvelussa on muitakin asetuksia.

  • Ilmoitus lyhytkeskeytyksistä: Tällä valinnalla saat ilmoituksen myös kaikista lyhyimmistäkin katkoista eli ns. räpsyistä käyttöpaikallasi.
  • Aikaväli: Tästä valitset millä aikavälillä tahdot vastaanottaa ilmoituksia häiriöistä, 6-24 välisenä aikana vai kellon ympäri.

Muista aina muutoksia tehdessäsi lopuksi painaa päivitä asetukset. 

Helmi-asiointipalvelu

Siirry Helmiin